Ben Wubs, professor vid Erasmus University i Rotterdam, talade om “Usages of the Past: History, Reputation and Storytelling”, med exempel bl a från hans egen forskning hos Unilever. (Foto: Linus Sundahl-Djerf)
Ben Wubs, professor vid Erasmus University i Rotterdam, talade om “Usages of the Past: History, Reputation and Storytelling”, med exempel bl a från hans egen forskning hos Unilever. (Foto: Linus Sundahl-Djerf)
Ben Wubs, professor vid Erasmus University i Rotterdam, talade om “Usages of the Past: History, Reputation and Storytelling”, med exempel bl a från hans egen forskning hos Unilever. (Foto: Linus Sundahl-Djerf)
Ben Wubs, professor vid Erasmus University i Rotterdam, talade om “Usages of the Past: History, Reputation and Storytelling”, med exempel bl a från hans egen forskning hos Unilever. (Foto: Linus Sundahl-Djerf)
Ben Wubs, professor vid Erasmus University i Rotterdam, talade om “Usages of the Past: History, Reputation and Storytelling”, med exempel bl a från hans egen forskning hos Unilever. (Foto: Linus Sundahl-Djerf)
Ben Wubs, professor vid Erasmus University i Rotterdam, talade om “Usages of the Past: History, Reputation and Storytelling”, med exempel bl a från hans egen forskning hos Unilever. (Foto: Linus Sundahl-Djerf)
Ben Wubs, professor vid Erasmus University i Rotterdam, talade om “Usages of the Past: History, Reputation and Storytelling”, med exempel bl a från hans egen forskning hos Unilever. (Foto: Linus Sundahl-Djerf)
Längst till vänster: Lionel Husson, Spark Group (Frankrike). Därefter, från vänster: Yuko Matsuzaki
Nagai (Shibusawa Eiichi-stiftelsen, Japan), Ben Wubs (University of Rotterdam, Nederländerna) och Tracy Panek (Levi Strauss & Co, USA). Foto: Linus Sundahl-Djerf