Vår forskningschef Anders Houltz höll keynoteföreläsningen “Approaching history marketing: The past as corporate asset and public heritage” på Companies and museums building cultural and social responsibility, ett seminarium om partnerskap mellan museer och företag, arrangerat av Museiverket i Finland i Helsingfors den 26 januari.
Evenemang
Houltz ger keynote på kulturarvskonferens i Helsingfors
26 jan 2022, kl 08.00 - 16.00
Denna webbplats använder cookies
Cookies ("kakor") består av små textfiler. Dessa innehåller data som lagras på din enhet. För att kunna placera vissa typer av cookies behöver vi inhämta ditt samtycke. Vi på Centrum för Näringslivshistoria CfN AB, orgnr. 556546-9243 använder oss av följande slags cookies. För att läsa mer om vilka cookies vi använder och lagringstid, klicka här för att komma till vår cookiepolicy.
Hantera dina cookieinställningar
Nödvändiga cookies
Cookies för statistik
Cookies för annonsmätning
Cookies för personlig annonsmätning
Cookies för anpassade annonser