Allt fler företag använder kraften i sin egen historia för att stärka varumärket och organisationen. Förra året höll vi en History Marketing Summit, där svenska och utländska företag berättade hur de arbetar med sin egen historia. Nu gör vi om det!
Kom till History Marketing Summit 2017, 3 oktober på Nalen, och lyssna på bl a:
- Tracey Panek, Levi Strauss & Co (San Francisco, USA)
- Stephanie Bonsack,Swarovski (Wattens, Österrike)
- Thommy Bindefeld, Svenskt Tenn
- Eva Burén & Björn Olsson, ICA
- Anna Larsson, Systembolaget
- Martin Hedensiö, Alecta
- Sven-Harry Karlsson, Sven-Harrys konstuseum och Folkhem Produktion
- …och fler namn tillkommer.
Konferensen är från 09.00 till 17.00, med efterföljande mingel och mat. Den lämpar sig för dig som arbetar med marknadsföring och kommunikation, och vill lära av hur andra företag aktiverar sin egen historia.
Konferensen kostar 3.900 kr (ex moms) – men som medlem i Marknadsföreningen i Stockholm betalar du endast 1.450 kr (ex moms).
Anmäl dig här:
Här finns allt om förra årets History Marketing Summit,
inklusive filmer av alla presentationer.