This is test page
Inventera och värdera ditt foretags material

Push alsdfkja sflkasjfdlaksjdflaksjdflkasjdf

Senaste nytt.

När ärlighet och transparens är viktigare än någonsin för att bygga starka varumärken och kundrelationer, ökar också värdet av en nära kunddialog i sociala medier. Idag är de sociala medierna en självklar kanal för att dela kunskaper och inspiration som en del av företagets content marketing.

Sociala medier erbjuder också nya möjligheter att nå ut med ditt företags historia. De bjuder in till interaktion och gör det lättare för fler att dela din berättelse. Med historiska glimtar som väcker minnen och skapar positiva associationer ökar du engagemanget och chansen att ditt budskap sprids vidare.

Kreativ kommunikation i flera kanaler

I sociala medier är det bara kreativiteten som sätter gränser för vad du kan göra. Vi hjälper dig att producera inspirerande och engagerade History Marketing i olika medier, för olika kanaler.

  • Använd Facebook för att introducera korta historiska uppdateringar i företagets vanliga flöde. Vi kan också hjälpa dig bygga en egen historisk tidslinje.
  • För den som har ett rikt bildmaterial är Instagram ett bra komplement för att nå nya målgrupper.
  • YouTube och Vimeo är självklara plattformar för dig som vill dela histo-riska klipp, arkiverade reklamfilmer eller nyproducerat filmmaterial på historiskt tema.
  • Poddradioinslag med intresseväckande innehåll är ett attraktivt sätt att nå fram till medarbetare och kunder på språng.
  • Skapa en digital frågesport, en historisk quiz, som väcker tävlingslust och uppmuntrar till spridning i sociala medier. Med vår quiz-plattform är det lätt att publicera och uppdatera med nya frågor. Du kan också enkelt integrera din utmaning på företagets webbsida.
  1. hh
  2. hh
  3. hh

this is block title

Vi på Centrum för Näringslivshistoria hjälper dig lägga grunden för din History Marketing i sociala medier och att välja rätt kanaler utifrån dina mål. Med en struktur och plan på plats blir det lättare att snabbt reflektera på aktuella händelser. Lyft fram guldkorn ur företagets arkiv för att sätta nyheter i ett perspektiv. Koppla historia till nutid för att öka relevansen i din berättelse.

Vi på Centrum för Näringslivshistoria hjälper dig lägga grunden för din History Marketing i sociala medier och att välja rätt kanaler utifrån dina mål. Med en struktur och plan på plats blir det lättare att snabbt reflektera på aktuella händelser. Lyft fram guldkorn ur företagets arkiv för att sätta nyheter i ett perspektiv. Koppla historia till nutid för att öka relevansen i din berättelse.

HÄNG MED I SVÄNGARNA

Varje onsdag kl 09
skickar vi ett nyhetsbrev
till din inbox.

08-634 99 00

Grindstuvägen 48-50, Bromma

Hitta till oss

 

Öppettider

måndag–fredag kl 9.00–16.00
lunchstängt kl 11.30–12.30

 
Eller skicka in din fråga via formuläret:

this is test

sadhkjhkjdsa]

hdsalkjdsa

 

15:00

dsadsa adsdsa

ghgh adshads asdhdsahkj dsahjd sahsadh dsah dsahdsah dsahjdsa jdsahj jdsahdsahjd sajhjdsahjdsadsahjd sahjd sahj 

dsadsa, sahwdhdsahdsa d sajkdsakjdsakj